•ניצול הערך הטכנולוגי :
•שהטכנולוגיה הכרחית בביצוע הפעילות,יש הפנייה למגוון אתרים עשירים ,עדכניים או המשלבים טקסט עם מרכיבים ויזואליים המסייעים להבנת התכנים.כמו:שימוש אקטיבי בהדמיות, ביצוע אינטראקציה עם התכנים או שיתוף פעיל לדיאלוג בפורומים וכו...
•רמת חשיבה נדרשת :
•הפעילות מעודדת חשיבה ,שאלת שאלות, נקיטת עמדה או הסקת מסקנות, מעודדת יצירתיות, יזמות, והבניית ידע בדרך של ניתוח, ישום, אנליזה, סנתזה, רפלקציה, והערכה...(לפי בלום)
•מידת השיתופיות :
•יש שימוש במרכיבים מתוקשבים התומכים בעבודה שיתופית כחלק בלתי נפרד ומהותי במהלך הלמידה.הלומדים משמשים מקור מידע לעמיתיהם לדוגמא: לומדים דנים בנושאים משותפים,בונים תוצר משותף, מתייעצים, מעריכים זה את זה או מתייחסים לתוצרי עמיתים
•קרוב התכנים לעולמו של התלמיד :
•קיים קשר לעולמו התרבותי של הלומד ולידע הקודם שלו. אפשר לעשות זאת ע"י בחירת הקשר שעשוי לעניין את הלומדים, עיסוק בפתרון בעיית אמת, קיום דיונים אקטואליים ורלוונטים ללומדים
•הכוונה לתוצרים עשירים :
•קיימת הנחיות מפורטות ומובנות למשימה העוזרות ללומד בבניית התוצר ומאפשרות למורה לשמש כמנחה, התוצר מגוון, יצירתי או מקורי מאפשר ניצול כישורים אישיים וביטוי עצמי
•הערכה שזורה :
•ההערכה ניתנת ע"י המורה או התלמידים העמיתים על פי קריטריונים ברורים נתונים מראש ההערכה מלווה את תהליך הלמידה ומשביחה אותה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה