יום ראשון, 12 בפברואר 2012

פוסט מסכם















הסוף של הסוף
לפעמים אני באמת אוהבת את הסוף ומחכה לו בקוצר רוח ,אבל לפעמים גם מפחיד אותי ומעציב אותי. במקרה הזה של הבלוג אני מאוד שמחה שסוף סוף הגעתי לסיום מטלת הבלוג ,שלווה אותי מתחילת לימודי לתואר שני במרכז הלימודי האקדמי אור יהודה אני זוכרת שבתחילת הכתיבה בבלוג היה לי כל כך קשה  להתמודד אתו וגם להיות חשופה ברשת ,וחשופה לביקורת אבל עם הזמן נעשיתי רגועה עקב התגובות שקיבלתי והפרגון ,דווקא הרגשתי עד כמה זה טוב לשתף אחרים בדברים  בחומרים ובתובנות שאגרתי מהמקום הזה ...
עכשיו אני מאמינה שכדאי שיהיה לכל צוות מורים בבית ספרם בלוג שיתופי שיעלו דברים שיכולים לעזור ולהקל עליהם בעבודתם .
אני כותבת את הפוסט הזה שנחשב לאחרון, וכל כך מתרגשת מהעובדה שאני נפרדת מחברי ללימודים ומהמרצים המעולים שליוו אותנו במשך שנה וארבעה חודשים ושציידו אותנו בארגז כילים עשיר שאפשר להיעזר בו בשטח העבודה שלנו .
הרבה תודות לחבריי ללימודים על התמיכה והחיבוק הגדול שכיסו אותנו בתוכו עם הרבה חום ,תודה לד"ר קורץ על התמיכה והליוו במשך תקופת הלימודים והיותה אוזן קשבת בכל עת ,מאחלת לכולם הצלחה והתפתחות ממשיכה לאורך החיים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה